Regulamin



REGULAMIN EPICENTRUM ZDROWIA

I. Pojęcia i postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług psychodietetycznych, świadczonych przez Usługodawcę i jednocześnie Specjalistę, którym jest jednoosobowa działalność gospodarcza EPICENTRUM ZDROWIA Ewelina Wieczorek z siedzibą w Szczecinku, NIP: 673-176-40-86, REGON: 320447199.

2. Usługobiorcą/ Klientem określa się każdą osobę, która korzysta z usług firmy. Usługobiorcą może być osoba pełnoletnia lub osoba poniżej 18 roku życia uczestnicząca w konsultacjach online z opiekunem prawnym (lub po przedstawieniu pisemnej zgody opiekuna prawnego).

3. Warunkiem korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacja jego punktów.

4. Regulamin dotyczy wszystkich usług oferowanych przez Usługodawcę w ramach płatnych konsultacji online, zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę wariantu współpracy dostępnego na stronie www.epicentrumzdrowia.pl.

5. Wybór pożądanego wariantu współpracy zamieszczonego na stronie www.epicentrumzdrowia.pl oraz dokonanie przelewu, są jednoznaczne z wyrażeniem zgody Klienta na udział w konsultacjach, które wchodzą w zakres wybranego wariantu współpracy.

6. Konsultacje dokonywane przez Specjalistę EpiCentrum Zdrowia nie zastępują porady lekarskiej.

7. Usługobiorca przyjmuje do wiadomości, iż usługi świadczone przez EpiCentrum Zdrowia nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez niego, z uwagi na złożoność czynników środowiskowo-medycznych, mających wpływ na efekt porad psychodietetycznych. Usługobiorca przyjmuje także do wiadomości, że konsultacje udzielane przez prowadzącego konsultację, zawierają indywidualną interpretację stanu zdrowia, a zalecenia oparte są na profesjonalnej wiedzy i zdobytym doświadczeniu. Usługobiorca zobowiązuje się do przekazywania prawdziwych informacji i nie zatajania jakichkolwiek faktów w wywiadzie psychodietetycznym, istotnych dla współpracy ze Specjalistą.

8. EpiCentrum Zdrowia nie ponosi odpowiedzialności za interwencje psychodietetyczne podjęte na skutek podania przez Usługobiorcę niepełnych i nieprawdziwych informacji, podania niepełnego stanu zdrowia, przedstawienia niepełnych informacji związanych ze stanem zdrowia czy przedstawienia niepełnych dokumentów i/ lub badań.

9. Specjalista EpiCentrum Zdrowia może odmówić Usługobiorcy wykonania usługi lub konsultacji w przypadku, gdy:

● zachodzi przypuszczenie, że Usługobiorca jest niepełnoletni (nie posiada zgody opiekuna prawnego) lub jest niepoczytalny;
● zachowanie Usługobiorcy świadczy, że jest on pod wpływem: alkoholu, narkotyków, środków psychotropowych, odurzających lub innych substancji o działaniu podobnym do wyżej wymienionych;
● Usługobiorca jest obraźliwy lub narusza dobra osobiste Specjalisty;
● udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub naruszałoby prawa osób trzecich;
● udzielenie konsultacji lub wykonanie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Usługobiorcy;
● udzielenie konsultacji psychodietetycznej przewyższa umiejętności lub wiedzę Specjalisty;
● Usługobiorca odwołał wizytę 3-krotnie;
● Usługobiorca nie pojawił się na wizycie bez wcześniejszego odwołania jej;
● opłata za wizytę nie została uiszczona w dniu poprzedzającym konsultację

10. EpiCentrum Zdrowia zobowiązuje się do zachowania tajemnicy zawodowej (wszelkich informacji podawanych na wizytach i w formularzach, w związku ze świadczeniem usług).

11. Usługodawca zastrzega sobie możliwość odmówienia kontynuacji dalszej współpracy lub wykonania planu żywieniowego, w przypadku, gdy:

● problem Usługobiorcy zdecydowanie wykracza poza zakres kompetencji Specjalisty;
● stan zdrowia Usługobiorcy wzbudza wątpliwości Specjalisty;

II. Rodzaj i zakres usług świadczonych przez Usługodawcę

1. W ofercie firmy znajdują się: konsultacje psychodietetyczne, dietetyczne, układanie indywidualnych planów żywieniowych i planów pracy nad zmianą nawyków dla osób z nadwagą, otyłością i problemami z odżywianiem się tj. kompulsywne objadanie się, zajadanie emocji, niewłaściwe nawyki żywieniowe i wroga relacja z żywnością, obsesja na punkcie stosowania diet, brak równowagi w sposobie odżywiania się.

EpiCentrum Zdrowia oferuje Klientowi konsultacje z jednym specjalistą, a w przypadku mocno złożonych problemów prozdrowotnych lub przejawiania przez niego długotrwałego silnego oporu przed zmianą, Specjalista wspiera się wiedzą i doświadczeniem innych Specjalistów zajmujących się tematyką zdrowotną (lub może zasugerować Usługobiorcy ewentualny kontakt z nimi w celu otrzymania pomocy).

2. Rejestracja odbywa się poprzez wybranie na stronie www.epicentrumzdrowia.pl pożądanego wariantu współpracy, dokonanie opłaty poprzez bramkę szybkich płatności, a następnie wybór dogodnego terminu pierwszej konsultacji z aktualnie dostępnych w kalendarzu rezerwacji wizyt online. Terminy kolejnych konsultacji są uzgadniane z Klientem już na bieżąco w trakcie współpracy, zatem Klient nie musi już rezerwować samodzielnie wizyt na stronie.

3. Usługodawca świadczy usługi w formie konsultacji online (za pośrednictwem komunikatorów internetowych).

4. Pierwsza konsultacja ze Specjalistą trwa do 90 minut (w każdym wybranym wariancie współpracy). Pierwsza wizyta zawsze ma charakter zapoznawczy i odbywa się w formie szerokiego wywiadu psychodietetycznego. Każda kolejna konsultacja (w ramach wariantu optimum lub premium), trwa 60 minut.

5. Podczas konsultacji Usługodawca samodzielnie wyznacza odpowiednie dla Klienta interwencje.

6. Wykupienie konsultacji nie jest jednoznaczne z ułożeniem przez Specjalistę jadłospisu. O konieczności jego opracowania decyduje Specjalista. Dla niektórych osób jadłospis może bowiem okazać się przeszkodą w procesie zmiany (np. w przypadku obsesji na punkcie stosowania diet i liczenia kalorii czy napięcia związanego z koniecznością przestrzegania sztywnych planów żywieniowych).

7. Ułożenie planu żywieniowego jest możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszej konsultacji. Specjalista EpiCentrum Zdrowia zawsze wyznacza sobie potrzebny czas do skonstruowania optymalnego planu żywieniowego dla Usługobiorcy.

8. EpiCentrum Zdrowia nie świadczy działalności leczniczej w rozumieniu Ustawy o działalności leczniczej, w szczególności nie udziela konsultacji i świadczeń zdrowotnych w rozumieniu tej Ustawy.

9. Usługi świadczone przez EpiCentrum Zdrowia nie stanowią diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie mogą zastępować Klientowi leczenia lub terapii realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą, a w szczególności nie może zastępować konsultacji lekarskiej.

10. Przedłużenie czasu konsultacji na wyraźne życzenie Usługobiorcy jest jednoznaczne z podwyższeniem kosztu wizyty o 100,00 PLN za każdą nowo rozpoczętą godzinę.

11. Jadłospisy, plany pracy wraz z zaleceniami dotyczącymi ich stosowania przekazywane są Klientom w formie elektronicznej na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mailowy. Termin przekazania jadłospisu i/ lub planu pracy nad zmianą nawyków jest ustalany indywidualnie. Usługodawca zastrzega jednak, że w przypadku zdarzeń losowych czas na przekazanie materiałów może ulec wydłużeniu (oczywiście po wcześniejszym poinformowaniu Klienta).

12. Każda konsultacja, usługa i wytworzone w związku z nimi informacje są indywidualnie przygotowane dla konkretnego Klienta i stanowią własność intelektualną Specjalisty EpiCentrum Zdrowia oraz podlegają stosownej ochronie. Rozpowszechnianie ich, odsprzedawanie, kopiowanie, publiczne lub indywidualne udostępnianie bez pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione. Niezastosowanie się do powyższego zakazu będzie skutkowało odpowiednią odpowiedzialnością karną oraz majątkową. Usługobiorca ma prawo do pobierania udostępnionych dokumentów oraz drukowania całych stron lub fragmentów na użytek własny, pod warunkiem nie naruszania praw autorskich.

13. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dłuższe stosowanie zaleceń/ planu dietetycznego/ planu pracy nad zmianą nawyków, bez wiedzy i opieki Specjalisty EpiCentrum Zdrowia, jak również nie ponosi odpowiedzialności za skutki samodzielnego modyfikowania tych planów lub zaleceń przez Klienta.

III. Obowiązki Usługobiorcy korzystającego z konsultacji psychodietetycznych drogą online

1. Dokonanie rezerwacji wizyty wiąże się z koniecznością uiszczenia stosownej opłaty za usługę zgodnie z cennikiem.

2. Klient korzystający z usług w formie online za pośrednictwem komunikatorów internetowych, powinien posiadać odpowiednie wyposażenie techniczne umożliwiające dostęp do Internetu, kamery, mikrofonu oraz odpowiedniej jakości połączenia.

3. Klient jest zobowiązany do wyboru terminu pierwszego spotkania poprzez kalendarz wizyt online

4. W celu zmiany terminu wcześniej umówionej konsultacji, Klient zobowiązany jest przełożyć ją z 24-godzinnym wyprzedzeniem. W przeciwnym razie istnieje ryzyko, że Specjalista nie znajdzie wolnego terminu w najbliższych dniach.

5. Przed rozpoczęciem pierwszej konsultacji Klient otrzymuje na podany adres e-mail informację o tym, jak się do niej przygotować oraz link do platformy na spotkanie online (zasadniczo Google Meet). W przypadku problemów technicznych w trakcie konsultacji, istnieje mozliwość wyboru innej aplikacji, np. WhatsApp.

6. Jadłospisy, plany żywieniowe, plany zmiany nawyków zamawiane w trakcie opieki psychodietetycznej, Usługodawca zobowiązany jest przesłać Klientowi w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od momentu drugiej konsultacji (dotyczy wariantu optimum oraz premium). Termin przesłania materiałów może być również ustalany indywidualnie. Usługodawca zastrzega, że po wcześniejszym poinformowaniu, czas na przekazanie materiałów może ulec nieznacznemu wydłużeniu.

IV. Ochrona prywatności

1. Dane, które przekazane zostaną w trakcie konsultacji specjalistycznej, a które mogą być danymi osobowymi w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tekst jednolity Dz. U. z 2002 roku Nr 101, Poz. 926 z późniejszymi zmianami), wykorzystane będą tylko na potrzeby podjęcia odpowiedniej interwencji psychodietetycznej. Dane te mogą zostać udostępnione z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w ramach konsultacji interdyscyplinarnych, w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Aby doszło do wymiany danych pomiędzy Specjalistą EpiCentrum Zdrowia, Klient musi podpisać stosowną zgodę.



V. Płatności

1. Informacje o cenach podane są na stronie www.epicentrumzdrowia.pl w tabeli wyboru wariantów współpracy. Wszystkie ceny zawarte w cenniku są cenami brutto.

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach usług znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych.



VI. Postanowienia końcowe

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.

2. W przypadku zagadnień nieporuszonych w Regulaminie wszelkie sprawy regulowane są przez przepisy polskiego prawa.

3. W przypadku jakichkolwiek zmian w Regulaminie, każdy Klient zostanie o nich poinformowany drogą elektroniczną.

4. Po zapoznaniu się z zaktualizowanym Regulaminem, przed jego wejściem w życie, Klient ma prawo do złożenia oświadczenia o braku akceptacji dla nowych zasad, co jest jednoznaczne z zakończeniem świadczenia usług firmy. Brak złożonego oświadczenia jest równoznaczny z akceptacją nowego Regulaminu.

5. Regulamin w obecnym brzmieniu wchodzi w życie z dniem 30.07.2024 roku.